Loop.

Peace be upon you.

My Photo
Endorphins
A flawed novice observer.
View my complete profile

The crowd.

Sunday, January 22, 2012

Problem solved.






Soooo he removed me.
Finally that solves everything.


And I feel free.
As if a burden has been lifted off my shoulders, at last.
It's funny, but well that's the truth.


There's more to that, actually.
But I'll keep it.. generally simple.
I sent a message.
He replied.
I replied, dengan sedikit teguran.
He replied, sambil menjawab teguran yang diberi.
I replied, giving him my best wishes.


I sent it with the intention of making it
a friendship that ended on good terms.


But he just had to spoil it
by saying he doesn't need it.
Bengong. Dah ikhlas aku doakan kau
ini cara kau balas?
Siap haramkan aku petik nama kau bagai..
bukan kau sorang je kat dunia ni yang punya nama tuh, alahai sayang..
Takpe. Sambung je doa doa macam biasa.
He doesn't have to know.
Aku ikhlas nak bagi. BIARLAH! ;)


Then I said,
"dah tu dah la.
Apa lagi yang nak kau perkatakan?
Dan ape lagi yang kau nak aku katekan?"


It stopped.
Kemudian Allah gerakkan hati aku
untuk ziarah profile dia.
Dari 'Friends'
menjadi 'Add Friend'.


Ohohohhhh
sayang kau seribu kali sayang, sayangku sayang.


Fiiiiine. Hahahaha


Kenapa aku tak mampu nak benci kau
hanya Tuhan yang tahu.
Kalau ayat ni cam gebang ke, tunjuk baik ke
lantak korang la nak fikir apa. Ini serius ikhlas.
Aku hanya berusaha jadi sebaik mungkin
dengan fikir akhirat. Aku tak ingin hipokrit.
Aku dah pernah nampak spesies hippo tu, hahaha
dan pernah rasa ditipu. So, tidak, tidak dan tidak.
Apa yang tertulis di sini
100% ikhlas dari hati aku.


Takpe la. Ikhlas.
Sayang aku pada kau, ikhlas.
Berkawan dengan kau, ikhlas.
Kau remove aku? Tak tipu, memang ringan beban rasanya.
Tapi aku takkan benci kau sikit pun.
Itu bukan aku.


Aku harapkan yang terbaik untuk kau.. sayang.
Memang sayang semuanya berakhir cani.
Tapi.. mungkin ada hikmahnya.


Cuma satu saja permintaan aku untuk kau, sayang.


Lepas ni, jangan sesekali terdetik pun di hati kau
untuk cari aku.
Aku tak kira. Walaupun aku sakit nazak ke, meninggal ke (nauzubillah)
atau apa apa pun yang terjadi yang boleh mencabar keadaan diri aku, luar dalam.
Aku sayang kau. Tapi kau dah pun cukup sakiti hati aku.
Jadi please. Jangan cari aku.


Until we meet again, God-willing
Take care.





2 hello(s):

Nafisah Ruslan said...

sabar ye.. sesungguhnya kawan dekat dunia ni bukan seorang. dan allah dah janjikan jodoh yang yang sesuai untuk kita :)

a UiTM Student said...

heheheh, thanks Fisah :)
insyaAllah akan berjumpa kawan dan jodoh dunia akhirat suatu hari nanti.